NÁŠ PŘÍBĚH

Už 10 let jsme inspirací pro zásadní změnu vzdělávání v ČR

  • Propojujeme svobodné školy po celé České republice
  • Jsme spoluzakladatelé Asociace svobodných a demokratických škol
  • Pomáháme na svět novým školám
  • Přinášíme dobrou praxi z několika spřátelených zahraničních škol

Převzali jsme osvědčený model
ze zahraničí

„Moji kluci ve škole CoLibri prožívají dětství naplno
a získávají dovednosti, které jsou pro dnešní
rychle se měnící svět klíčové.“

Dagmar Bártová
matka dvou žáků CoLibri

Změnu od základu už podporují

Radek Graclík, spolumajitel drogistické sítě TETA

„Jsem přesvědčený, že tam kde je vnitřní motivace, kreativita, chuť spolupracovat a nést zodpovědnost, tam je možné dosahovat neobyčejných výsledků a škola CoLibri tyto kvality v dětech rozvíjí každý den.“

Robert Mikluš, herec

„Stejně jako škola CoLibri tak i já věřím, že děti mohou být samostatné, krásné a myslící bytosti. Škole CoLibri důvěřuji, protože důvěřuji lidem, kteří ji dělají.“

MgA. Petra Bendová, starostka obce Předklášteří

„Velké cíle a nesmírná odvaha se pustit do tak velkého projektu, tak vnímáme Základní a střední školu CoLibri. Věřím, že budou pro mnohé impulzem, vzorem a velkou inspirací.“

Jana Ledvinová, spoluzakladatelka a fundraiserka Českého centra Fundraisingu

„Je mi ctí spolupracovat a podporovat Školu CoLibri. Věřím, že děti jsou schopné řídit si své vzdělávání a život, a tady mají svobodu i podporu k hledání vlastní cesty.“

Pavel Kotas, zakladatel a majitel hotelového softwaru PREVIO

„Občas váhám, zda finančně a svým časem podporovat inovativní soukromé školství. Ale pak vidím, co jsou mé vlastní děti nuceny se biflovat ve státní základní škole a nevycházím z údivu. Proto fandím CoLibri a přál bych si, aby více dětí mělo možnost do takových inovativních škol chodit.“

Radim Pařík, zakladatel Fascinating Academy

„Děti bez pevné výuky. V první třídě možná neumí ani psát. Nesou samy za sebe a za svá svobodná rozhodnutí odpovědnost. Bez Vašeho přísného dozoru. Je to noční můra? Ne. Je to sen. Už vůbec nepotřebujeme šedivé stádo absolventů škol, kteří se bojí říct si o to, co chtějí, co potřebují. Děti by měly umět myslet, otevřít a řešit konflikt, spolupracovat, respektovat ostatní. Koncept svobodných škol mě nadchnul.“